keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Por fin! Tengo familia :)

Hola!
Viikkon ajan olen vahdannut sähköpostilootaani aamuin illoin (ja ihan muutamia kertoja vaan päivän mittaan). Ja tänään mua onnisti: sain perhetiedot!! Vihdoin. Tätä oli odotettu jo kauan. Sähköpostin latautuminen ei oo ikinä kestäny niin kauaa. Ilmotin tietenkin heti äidille ja siskolle, joiden kaa olin autossa, ja soitin sit heti perään iskälle ja mummulle.
 Eli siis. Mun perheeseen kuuluu äiti, joka on sairaanhoitaja, 20-vuotias isosisko ja koira. Oon aina ollu isosisko, nyt saan olla pikkusisko :) Mulle on siellä oma huone. Ja kaupunki on Portoviejo, joka on 30 km päässä Tyyneltämereltä. Siellä on noin 250 000 asukasta eli se on suunnilleen samankokoinen kuin Tampere.



 Lähtöön on vielä kolme viikkoa, tai enää kolme viikkoa. Riippuu vähän siitä miten ajattelee. Niin paljon aikaa vielä jäljellä. Kolme viikkoo on melkein kuukausi, mutta silti vaan kolme viikkoo jäljellä. Jos miettii kuinka nopeesti aika tuntuu kuluvan yleensä, sitä melkein toivoo, että aikaa olisi enemmän kuin kolme viikkoa. Melkein.

Mutta tästä on hyvä jatkaa. Nyt tiedän minne olen menossa. Seuraavaksi mun täytyy lähettää host-äidille sähköpostii. :)

And now briefly in English.
 So today I got email, from YFU, where they told me that I will go to Portoviejo. It´s about 30 kilometres from the Pacific coast. There live about 250,000 people so it´s like Tampere. There I´ll have mother who´s a nurse, and 20 years old sister. I have been always a big sister, now it´s time to be a little sister :)
 There´s three weeks still or only left. It depends how you think of it. Three weeks is almost a month, but time runs fast, and I almost hope that there would be more time left. Almost.
 Anyway, now I know where I´m going. Next I have to send email to my host mom :)

Tara


3 kommenttia:

  1. Jihaa, muchos hienoa että tieto vihdoin tuli (jotkut eivät sitten yhtään osaa espanjaa). Jännittäviä aikoja menossa, epäilemättä.

    Olen aina halunnut lähteä katsomaan onko Tyynimeri tyyni, ehkä kuulen sitten sinulta kuinka on.

    VastaaPoista
  2. Piti allekirjoittamani, unohdin, Eekon "takana" on tietty Eeva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos Eeva! :) no toivottavasti pääsen käymään Tyynenmeren rannalla, niin saat vastauksesi ;)

      Poista